רשות המיסים מכירה ביתרונות הרבים שמציעות מערכות ממוחשבות לניהול תיקי עובדים, כמו סלרי, ומאפשרת הגשת טופס 101 מקוון באמצעות מערכות אלו.
סלרי – מערכת שכר מתקדמת ומאושרת
סלרי היא מערכת שכר מתקדמת העומדת בתקנות רשות המיסים, ומאפשרת לך להפיק טופס 101 דיגיטלי תקף ומאושר. המערכת ממירה בקלות ובמהירות טפסי 101 פיזיים לקבצים דיגיטליים, חוסכת לך זמן יקר ומבטיחה עמידה בדרישות הרגולציה.
תהליך מילוי 101 מותאם לכל מכשיר
תהליך מילוי והגשת טופס 101 הופך לפשוט ומהיר, ללא צורך בטפסים פיזיים, סלרי מבטיחה שהטופס עומד בכל הדרישות של רשות המיסים ומיישמת את כל ההנחיות למילוי הטופס.
אבטחת מידע: המערכת מגינה על המידע הרגיש של העובדים שלך באמצעות סיסמאות והצפנה.
נוחות ושקיפות: ממשק המשתמש הידידותי מאפשר לעובדים למלא את הטופס בקלות ובנוחות, ומאפשר למעסיק לעקוב אחר התהליך.
שמירת ארכיון מסודר:
סלרי שומרת את כל הגרסאות של טופס 101, כולל תאריכי הפקה וחתימות, בארכיון דיגיטלי מאובטח ונגיש.