סלרי מציעה פורטל ייעודי למשרדי הנהלת חשבונות, רואי חשבון ויועצי מס, המאפשר להם לנהל את השכר עבור מגוון לקוחות בצורה יעילה ומאובטחת. הפורטל מספק גישה נוחה לכלל המעסיקים, דוחות חודשים על פעולות נפוצות, ריכוז מידע אודות העובדים, פיזור תלושי שכר, קבלת טפסי 101 בצורה מרוכזת, החתמה על מסמכים וחוזים שנתיים ועוד.
בנוסף, סלרי מאפשרת אוטומציה של תהליכים רבים, כגון חישוב שכר, הפקת תלושי שכר והגשת טפסים לרשויות המס, מה שחוסך זמן ומשאבים יקרים ומאפשר למייצגים להתמקד בפעילות הליבה שלהם.